Veelgestelde vragen

Heb je opmerkingen op vragen over je bestelling, onze producten of de website? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Wij zullen proberen je vraag binnen 24 uur te behandelen.

Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren? 

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Je kunt jouw bestelling via de retourprocedure kosteloos aan ons terugsturen.  

  • Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu? 

Je kunt contact met ons opnemen indien een bestelling niet is gelukt, wij kunnen dan met jou meekijken en eventuele vragen beantwoorden. 

  • Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt? 

Mocht je geen bevestiging van je bestelling hebben ontvangen, kijk dan eerst even in de map ongewenste e-mail. Mocht je daar ook geen bevestiging vinden, neem dan even contact met ons op. Wij kunnen dan kijken of de bestelling gelukt is.  

Betaalmethodes: 

  • Welke betaalmethodes zijn er? 

Je kunt bij ons betalen via bankoverschrijving, iDEAL, Bancontact, Creditcard, Apple Pay, Google Pay, Paypal en Klarna. Alle betaalmethodes zijn 100% veilig. 

Bankoverboeking
Bij betaling door middel van een bankoverboeking dien je de betaling, binnen 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, te voldoen op NL57INGB0009592876 ten name van AdornPay B.V. De bestelling wordt binnen 1 werkdag na verwerking van de betaling verzonden. 

iDEAL
Je kunt betalen met iDeal wanneer je aangesloten bent bij één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Bij internetbankieren via iDEAL wordt het bedrag direct van je rekening afgeschreven. De bestelling wordt binnen 1 werkdag na verwerking van de betaling verzonden.  

Bancontact
Bij deze betaalmethode kun je met een Belgische betaalpas direct online betalen. De bestelling wordt binnen 1 werkdag na verwerking van de betaling verzonden. 

Creditcard
Met Visa, MasterCard, American Express en Maestro kun je gemakkelijk en veilig betalen. Het geld wordt direct van je rekening afgeschreven. De bestelling wordt binnen 1 werkdag na verwerking van de betaling verzonden. 

Levertijd & verzendkosten: 

  • Welke verzendopties zijn er? 

Je pakket wordt geleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.  

  • Moet ik verzendkosten betalen? 

Wanneer je een bestelling boven de € 50,- plaatst is de verzending (binnen Nederland) gratis. Onder dit bedrag brengen wij verzendkosten in rekening. De verzendkosten in Nederland met PostNL bedragen € 5,99. 

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 

Je ontvangt per mail een bevestiging van je bestelling. Nadat jouw pakket verzonden is, ontvang je een link met een track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.  

 

Ruilen en retourneren:  

  • Hoe kan ik een product ruilen of retourneren? 

Ruilen en retourneren kan gemakkelijk via het online retourportaal 

  • Kan ik een product kosteloos retour sturen? 

Ja, ruilen en retourneren (binnen Nederland) is gratis. Gebruik hiervoor het  retourlabel (downloaden via het retourportaal) en lever het pakket in bij een PostNL-punt. 

Garantie & klachten: 

  • Wat voor garantie heb ik op de sieraden? 

Op alle sieraden die je bij ons koopt geldt 6 maanden garantie. De garantie betreft uitsluitend productiefouten.  

  • Wat valt buiten de garantie? 

Zaken die buiten de garantie vallen:  

- Breuk (tenzij het een aantoonbare productiefout is).
- Beschadigingen door onbehoorlijk gebruik van de koper. 
- Beschadigingen door een aanpassing of reparatie van een derde partij. 
- Beschadigingen door water en/of vuur. 
- Beschadiging door gebruikerssporen, zoals krasjes of verkleuring. 
- Verkleuring door een hoge zuurgraad van de huid. 
- Verkleuring door het gebruik van water, parfum, zeep, lotion of haarlak. 
- Verkleuring door reinigen met chemische middelen. 
- Verlies van achterkantje oorbel. 

Materiaal & onderhoud: 

  • Zijn de sieraden nikkelvrij? 

Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij. 

  • Wat is gold vermeil? 

De 'Gold Vermeil’ sieraden hebben als basis Sterling Silver, daaromheen zit een laag 18k goud van 2,5 micron dik. Gold Vermeil biedt een perfect evenwicht tussen kwaliteit en waarde. Indien op de juiste manier onderhouden, blijft het levenslang mooi. 

  • Hoe kan ik mijn sieraden het beste onderhouden? 

Elk materiaal heeft andere eigenschappen, hoe je jouw sieraden het beste kunt onderhouden lees je hier